contact cariere cos cumparaturi login Creeaza-ti cont pentru 5% reducere Inscrie-te gratuit la promotia saptamanii
Solicita consultanta gratuita

Termenii si conditiile de mai jos se aplica tuturor comenzilor plasate prin site-ul www.fresco.ro si pot fi modificate doar prin acordul in scris al partilor.

1. Termeni contractuali
In detaliile de mai jos apar termenii de mai jos avand semnificatia:
Parti - Reprezinta partile contractului – Vanzatorul si Cumparatorul
Cumparator - persoana juridica, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
Vanzator - societatea comerciala SC. Fresco Expert, avand adresa in B-dul Biruintei, nr.253-257, birou 4, etaj 1,  Pantelimon, Ilfov, Romania, CIF 30153472 si Nr. de inregistrare la Registrul Comertului J23/1217/2012.
Produse si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile stipulate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda - un document electronic care intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator, prin care Vanzatorul este de acord sa livreze produsele si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste produse si Servicii si sa faca plata acestora.
Confirmarea comenzii - are rol in momentul confirmarii telefonice a acesteia de catre Vanzator in cazul platii prin OP sau Ramburs si in momentul plasarii comenzii electronice in cazul platii online.
Datele de livrare - vor fi cele stabilite cu Fresco Expert dupa plasarea comenzii electronice  de catre client. In cazul in care un cumparator isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.
Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.
Specificatii - toate specificatiile, caracteristicile tehnice si/sau descrfierile produselor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.
Pretul si modalitatea de plata reprezinta valoarea totala a bunurilor, datorata de catre Cumparator Vanzatorului in schimbul bunurilor cumparate

2. Procedura de emitere comanda
Plasarea unei comenzi prin site-ul www.fresco.ro implica acordul Cumparatorului cu Termenii si Conditiile site-ului aici mentionate.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
a.Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
b.Termeni contractuali
c.Termenii si condiile siteului fresco.ro
d.Precizarile Cumparatorului (acolo unde este cazul)

3. Preturile Echipamentelor si utilajelor

Echipamentele oferite de Fresco Proiect sunt impartite in trei game, conform aplicabilitatii lor: Gama Basic (pentru locatii pilot si Start-upuri), Gama Smart Choice (pentru locatii in crestere) si Gama Premium pentru lanturi de bucatarii si cantine industriale.

Orice vizitator in site poate vizualiza preturile tuturor produselor din Gama Basic.
Pentru vizualizarea preturilor din Gama Smart Choice, va invitam sa va creati un cont aici.
Pentru produsele din Gama Premium, folositi chestionarul de cerere de oferta.
Preturile din acest site sunt exprimate in RON fara TVA.

Imaginile folosite in acest site sunt cele furnizate de producatori si  au un caracter orientativ. Informatiile tehnice prezentate pe www.fresco.ro au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

4. Termenul si Conditiile de Livrare:
a. Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii.  Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. Termenul de livrare se calculeaza incepand cu momentul confirmarii telefonice a comenzii pentru comenzile cu plata ramburs sau de la data efectuarii platii in cazul comenzilor platite online cu cardul. In cazul comenzilor platite prin OP, termenul de livrare se calculeaza de la momentul incasarii platii. Livrarea va fi efectuata numai dupa indeplinirea integrala a obligatilor de plata. In cazul in care in comanda sunt produse cu termene de livrare diferite, acestea se vor livra in termenul de livrare specificat asfel incat sa se faca livrarea tuturor produselor o data Daca Cumparatorul doreste ca livrarea sa se faca independent la fiecare termen de livrare al produseor specificat atunci acest fapt trebuie mentionat in Comanda.

b. Pretul de livrare pentru comenzile cu valoarea totala mai mare de 15000 de EUR (tva inclus) beneficiaza de livrare gratuita. Preturile pentru livrarea comenzilor sunt aplicabile pentru localitatile din Zona 1 si sunt calculate conform greutatii produselor.  Pentru livrarea in localitati din afara Zonei 1, vor fi perceputi km suplimentari iar pentru greutate mai mare decat cea estimata, vor fi recalculate sumele. Aceasta suma va fi comunicata in cadrul confirmarii telefonice a comenzii electronice de catre vanzator.
Echipamentele pot fi ridicate din Showroomul Fresco Proiect, fara alte costuri de livrare.

c. In cazul stornarii comenzilor, costul de transport nu se storneaza.

d. Livrarea reprezinta operatiunea de predare a bunurilor de catre Vanzator Cumparatorului si se executa prin succesiunea mai multor operatiuni, fiecare dintre acestea fiind in sarcina, raspunderea  si / sau cheltuiala uneia dintre parti, conform prevederilor contractului. Locul livrarii reprezinta locul unde se efectueaza operatiunea de predare-primire a bunurilor de la Vanzator la Cumparator. Daca nu se specifica in scris prin adendum semnat de ambele parti atunci locul livrarii este depozitul Vanzatorului. Receptia reprezinta operatiunea de luare in primire a bunurilor de catre Cumparator, pe baza verificarii lor calitative si cantitative. Receptia cantitativa atesta faptul ca, la data luarii in primire de catre Cumparator, bunurile primite sunt in numar egal cu numarul acestora specificat in  Anexa nr.1. Receptia calitativa atesta faptul ca, la data luarii in primire de catre Cumparator, exista deplina concordanta intre caracteristicile bunurilor si caracteristicile specificate in Anexa nr.1. Nu face obiectul receptiei verificarea functionalitatii bunurilor, care se atesta la data si locul punerii in functiune a acestora. Procesul Verbal de Receptie reprezinta documentul care dovedeste efectuarea receptiei calitative si cantitative si se intocmeste obligatoriu la data receptiei bunurilor si inainte de inceperea operatiunii de incaracre a acestora in vederea transportului. In cazul livrarii directe la Cumparator acesta este obligat sa semneze Avizul de insotire a marfii care va avea anexat descrierea marfii conform anexi nr 1 din prezentul contract si care va tine loc de Proces Verbal de Receptie. Daca la livrarea la sediul Cumparatorului se constata neconcordate cantitative sau calitative aceste vor fi specificate pe avizul de expeditie a marfii punctual (descrire marfa, cantitate, stare) si se va certifica prin semnatura delegatului/soferului din partea Vanzatorului precum si de catre persona imputernicita si autorizata de catre Cumparator.

e.CUMPARATORUL poate sa refuze la livrare bunurile care sunt deteriorate. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile. Lipsa unei notificari in termen de 24 de ore de la livrare privind Produsele si Serviciile certifica conformitatea acestora cu comanda facuta. Refuzul unor bunuri nu il scuteste pe CUMPARATOR de obligatia de a plati bunurile pe care nu le refuza sau de a executa alte obligatii in conformitate cu acest CONTRACT. Odata ce CUMPARATORUL a acceptat bunurile potrivit acestei Sectiuni, nu poate revoca acceptarea la o data ulterioara. Daca CUMPARATORUL returneaza bunurile deteriorate VANZATORULUI, VANZATORUL trebuie sa plateasca cheltuielile normale legate de returnarea acestor bunuri. VANZATORUL trebuie, ca pe cheltuiala lui, fie sa inlocuiasca, fie sa  repare bunurile deteriorate pe care CUMPARATORUL le-a refuzat, fie sa restituie CUMPARATORULUI banii primiti pentru bunurile deteriorate . Repararea sau inlocuirea va fi decisa de catre comisia tehnica mixta formata din reprezentanti desemnati ai ambelor parti  hotarirea acesteia fiind inatacabila.

f. La data si locul livrarii, riscurile se transfera CUMPARATORULUI. La data si locul livrarii bunurilor, Cumparatorul este obligat sa efectueze receptia cantitativa si calitativa a bunurilor, apoi partile vor completa Procesul-Verbal de Receptie. Completarea fara obiectiuni a Procesului-Verbal de Receptie atesta efectuarea receptiei cantitative si calitative a bunurilor. VANZATORUL poate livra bunurile CUMPARATORULUI inainte de data finala de livrare stabilita prin contract. Daca Adresa de instalare este diferita fata de Adresa de livare atunci cheltuielile legate de transportul produselor de la Adresa de Livrare la Adresa de Instalare sunt in sarcina Cumparatorului.

g.Incarcarea bunurilor in vederea transportului se efectueaza cu personal propriu si pe cheltuiala proprie a Vanzatorului. Transportul bunurilor se executa pe raspunderea si pe cheltuiala exclusive ale Cumparatorului.  Descarcarea acestora la Adresa de Instalare, punerea pe pozitie si depozitarea bunurilor la aceasta Adresa de Instalare se executa pe raspunderea si pe cheltuiala exclusive ale Cumparatorului. Cumparatorul este obligat sa efectueze toate aceste operatiuni in asemenea conditii incat, in momentul punerii in functiune a bunurilor, acestea sa fie in aceeasi stare fizica in care au fost preluate de catre Cumparator la data si la locul efectuarii receptiei lor, in caz contrar Vanzatorul avand dreptul de a amana sau refuza punerea in functiune a bunurilor. Transportul nu include operatiunile de descarcare si punerea pe pozitie a utilajelor.

h.In cazul in care Cumparatorul intarzie executarea obligatiei de receptionare si ridicare a bunurilor mai mult de 15 zile calendaristice de la data notificarii scrise a sosirii bunurilor in depozitele vanzatorului, acesta isi rezerva dreptul de a solicita penalitati de intarziere, reprezentand contravaloarea depozitarii bunurilor de catre Vanzator, in cuantum de 10 Euro/ m.p./zi depozitare, in functie de totalul suprafetei de depozitare ocupate de bunuri. Contravaloarea acestor daune se achita de catre Cumparator pana la data receptiei ulterioare a bunurilor, in caz contrar operatiunile de livrare si receptie fiind sistate pana la data indeplinirii ei.

i.In cazul in care Cumparatorul refuza sa primeasca bunurile la data si locul receptiei acestora, Vanzatorul este indreptatit sa rezilieze unilateral contractul si sa retina suma reprezentand avansul, cu titlu de daune-interese. In acceptiunea ambelor parti contractante, se considera situatii explicite de refuz al Cumparatorului de a primi bunurile inclusiv urmatoarele situatii: refuzul nemotivat al Cumparatorului de a semna Procesul-Verbal de Receptie sau a Avizului de insotire a marfii, intarzierea Cumparatorul in executarea obligatiilor de receptie si ridicare a bunurilor cu mai mult de treizeci de zile calendaristice de la data notificarii scrise a sosirii bunurilor in depozitele vanzatorului.

j.VANZATORUL nu raspunde pentru daunele aduse cumparatorului prin nelivrarea la timp a utilajelor decit in limita majorarilor de intirziere. La data si locul livrarii, riscurile se transfera CUMPARATORULUI. Proprietatea bunurilor se transfera CUMPARATORULUI numai in momentul achitarii integrale catre VANZATOR a tuturor obligatiilor de plata ce decurg din acest contract.

5. Obligatiile vanzatorului
Vanzatorul se obliga:
-  sa livreze Cumparatorului bunurile, in conditiile si conform procedurii specificate in contract, impreuna cu urmatoarele documente: Proces-Verbal de Receptie si/sau Aviz de expeditie, Certificat de Garantie.
-  sa garanteze bunurile contra viciilor ascunse;
-  sa efectueze gratuit, ori de cate ori este necesar, in perioada de garantie a bunurilor, lucrarile de service,in conditiile si conform procedurii specificate in contract.

6. Obligatiile cumparatorului
- sa execute, la termenele, in cuantumul si in conditiile prevazute in cuprinsul contractului, toate obligatiile de plata datorate Vanzatorului.
- sa efectueze receptia bunurilor la data, locul, si in conditiile stabilite mentionate in cadrul comenzii electronice.
- sa asigure Vanzatorului, la Adresa de  Instalare, toate conditiile prealabile instalarii specificate in cuprinsul contractului.

7. Montajul Bunurilor

a. Cumparatorul poate solicita montajul bunurilor achizitionate, contra cost, dupa trimiterea comenzii. Bunurile vor fi puse in functiune la Adresa de Instalare mentionata in cadrul comenzii electronice, exclusiv de catre sau in prezenta personalului tehnic specializat al Vanzatorului. Sunt exceptate de la aceasta obligatie numai bunurile care se alimenteaza exclusiv la curent electric (220 V), cumparatorul avand intreaga raspundere pentru buna functionare a instalatiei electrice si a modului de racordare. Orice schimbare ulterioara a locatiei (Adresei de Instalare) acestor bunuri se va efectua sub rezerva indeplinirii obligatiilor prevazute in cuprinsul prezentului capitol. Toate cheltuielile generate de punerea in functiune a bunurilor la noua locatie cad in sarcina exclusiva a Cumparatorului.

b. La data si locul punerii in functiune, dupa terminarea acestei operatiuni, partile incheie Procesul-Verbal de Punere in Functiune. La data solicitarii punerii in functiune a bunurilor, Cumparatorul garanteaza ca incinta  dispune cumulativ de TOATE dotarile specificate in Nota de Conformitate a Conditiilor de Montaj, intrucat existenta acestora reprezinta o conditie esentiala pentru executarea operatiunilor de punere in functiune. Cumparatorul este obligat sa intreprinda, pe cheltuiala si pe raspunderea sa exclusiva, toate operatiunile si verificarile necesare pentru a se asigura de existenta dotarilor. In functie de tipul si/sau caracteristicile particulare ale bunurilor cumparate, conditiilor enumerate in cuprinsul prezentei definitii li se pot adauga si altele, comunicate Cumparatorului prin instiintari scrise la adresa de corespondenta specifiacta in contract. In principiu, dotarile necesare instalarii sunt:
- In cazul bunurilor alimentate cu curent electric: distanta dintre sursa de alimentare cu energie electrica si locul punerii in functiune a bunurilor trebuie sa fie de maxim 2,0 m, distanta dintre centura de impamantare si locul punerii in functiune a bunurilor trebuie sa fie de maxim 2,0 m, iar voltajul sursei de alimentare cu energie electrica trebuie sa fie de 220V / 380V in curent alternativ;
- in cazul bunurilor alimentate cu apa: distanta dintre sursa de alimentare cu apa si locul punerii in functiune a bunurilor trebuie sa fie de maxim 1,5 m, iar debitul asigurat de catre sursa de alimentare cu apa trebuie sa fie de minim 1,5 bar;
- in cazul bunurilor alimentate cu gaz metan: presiunea constanta a gazului asigurata pentru functionarea normala a bunurilor ce urmeaza a fi puse in functiune trebuie sa fie de minim 20 mb la debitul insumat al consumatorilor, iar operatiunile de racordare la reteaua locala de gaz metan trebuie efectuata numai de catre personalul specializat al unei institutii acreditate, conform prevederilor legislatiei romane in vigoare.

Nota de Conformitate a Conditiilor de Montaj reprezinta documentul care informeaza Cumparatorul asupra conditiilor prealabile instalarii specifice fiecarui bun. Aceasta se intocmeste in scris de Vanzator si se remite Cumparatorului in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului si obliga Cumparatorul la verificarea existentei si indeplinirea conditiilor prealabile instalarii specifice bunurilor. Nota de Conformitate a Conditiilor de Montaj se dateaza si inapoiaza Vanzatorului de catre Cumparator cel tarziu cu 3 zile lucratoare inainte de data punerii in functiune si numai daca sunt indeplinite toate conditiile prealabile instalarii la urmatoarea adresa: SERVICE: B-dul Biruintei,  km. 13.7, Pantelimon, jud. Ilfov ; tel: (+)4 021 2118896 fax: (+)4 021 2108845 e-mail: service@fresco.ro . Aceasta certifica ca incinta  dispune cumulativ de TOATE dotarile specificate in Nota de Conformitate a Conditiilor de Montaj prin semnatura si stampila Cumparatorului.

c. Orice costuri suplimentare generate de solicitarea de punere in functiune de catre Cumparator fara ca incinta  sa dispuna cumulativ de TOATE dotarile specificate in prezentul articol (ex. Costuri aferente deplasarii inutile a personalului tehnic al vanzatorului – transport, cazare, diurna) vor fi suportate de Cumparator.

d. Procesul-Verbal de Punere in Functiune – reprezinta documentul doveditor al efectuarii operatiunilor de punere in functiune; certifica faptul ca, la data punerii in functiune, bunurile functioneaza la parametrii specificati in documentele tehnice ale producatorului bunurilor.

e. Punerea in functiune este executata de Vanzator si reprezinta totalitatea operatiunilor de conectare a utilajelor la instalatiile de apa, de scurgere si la instalatiile electrice. Toate utilitatile vor fi asigurate de Cumparator Elementele de racordare (tevi, tubulatura de scurgere, racorduri flexibile de apa, robineti, prize 220V, prize si stechere 380V, centura de impamantare, sigurante pa circuitele de alimentare) vor fi asigurate de Cumparator. Executia tubulaturii pentru hota si montarea acesteia pe pozitie, se asigura de catre Cumparator conform specificatiilor tehnice furnizate de Vanzator. Punerea in functiune include operatiuni de: proba, reglaje, verificarea functionarii in parametrii normali a echipamentelor si instruirea personalului care le exploateaza. Punerea in functiune nu include operatiuni de : fixare a echipamentelor pe pereti de rigips, pe tavan fals, lucrari de perforari de ziduri, spargeri de pereti, demontare si asamblare utileje, demontare si asamblare geamuri sau usi in vederea accesului echipamentelor in spatiile de amplasare.  

f. CUMPARATORUL pe cheltuiala acestuia  va obtine singur toate autorizatiile de functionare si aprobarile necesare montajului utilajelor furnizate de VINZATOR.

8. Garantia bunurilor


a. Produsele achizitionate de la Fresco Expert SRL beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare, directivelor europene si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie standard este de 12 luni de la data livrarii. Termenul de garantie acordat bunurilor este cel specificat in Certificatul de Grantie. Termenul de garantie incepe de la data punerii in functiune a bunurilor, inscrisa in Procesul-Verbal de Punere in Functiune, dar cel mai tarziu dupa 30 zile de la data livrarii. Termenul de garantie poate fi extins la 24 sau 36 de luni, conform unei cereri aditionale acestui contract catre Vanzator si in conditiile stabilite de acesta.

b. Garantia include valoarea pieselor de schimb inlocuite in perioada de garantie precum si contravaloarea manoperei pentru reparatiile executate in perioada de garantie. Interventia in garantie se va face in maxim 48 de ore din zile lucratoare de la data receptionarii notificarii transmise conform Termenilor comenzii.

c. Bunurile beneficiaza de garantie numai daca sunt respectate cumulativ urmatoarele conditii:

-     defectiunea aparuta este notificata in scris Vanzatorului;

-     punerea in functiune a bunurilor a fost efectuata in conditiile prezentului contract;

-     procesul-Verbal de Punere in Functiune este datat, semnat si stampilat de catre ambele parti contractante;

-     in cazul schimbarii Adresei de Instalare, punerea in functiune a bunurilor s-a efectuat exclusiv de catre personalul specializat al Vanzatorului;

-     pe intreaga perioada de garantie, bunurile sunt folosite conform Instructiunilor de Utilizare, conform instructajului efectuat, la data punerii lor in functiune, de catre personalul tehnic specializat al Vanzatorului si conform destinatiei lor;

-     ori de cate ori se solicita interventii tehnice asupra bunurilor aflate in garantie, aceste interventii se efectueaza exclusiv de catre personalul tehnic specializat al Vanzatorului sau terti autorizati in scris de acesta;

-     defectiunea nu s-a datorat actiunii unor agenti exteriori;

d. Nerespectarea de catre Cumparator a oricareia dintre conditiile de la articolul precedent atrage automat pierderea garantiei, reparatiile ulterioare cazand, in acest caz, in sarcina si cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. De asemenea garantia se pierde: In cazul instrainarii sau inchirierii bunurilor, in cazul neplatii facturii sau ratelor, daca utilajele sunt achizitionate in rate, in cazul defectiunilor datorate instalatiilor electrice necorespunzatoare, subdimensionate sau a variatiilor de tensiune, in cazul amplasarii utilajelor in locuri necorespunzatoare, neprotejarii lor si a neasigurarii unei temperaturi ambiante sub 25 C in cazul utilajelor sau instalatiilor frigorifice, in cazul suprasolicitarii utilajelor (supraincarcarea sau utilizarea non-stop a acestora), in cazul unor defectiuni cauzate de intreruperi intamplatoare, fise deteriorate, sigurante arse si alte inconveniente datorate factorilor externi si neglijentei utilizatorului, in cazul interventiilor sau reparatiilor executate in perioada de garantie de catre persoane neautorizate.

e. In perioada de garantie precum si ulterior acestei perioade, Vanzatorul poate asigura Cumparatorului, contra-cost, prestarea serviciilor de intretinere si verificare a bunurilor, prin personal tehnic specializat, in temeiul unui contract de prestari servicii.

f. Dupa expirarea perioadei de garantie, Vanzatorul poate presta servicii de reparatie a bunurilor in temeiul unui contract de service post-garantie incheiat intre parti.  

NOTA: Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului. Notificarile de retur vor fi realizate in primele 24 de ore de la receptionarea marfii de catre Cumparator. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

9. Forta Majora

a. Se considera clauze de forta majora unul din urmatoarele evenimente: razboiul, calamitatile naturale, grevele, restrictiile legale si orice alt eveniment care este in afara controlului partii care il invoca. Partea care invoca evenimentul mai-sus mentionat este obligata sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care ii stau la dispozitie in vedere limitarii consecintelor respectivului eveniment.

b. Daca in termen de 30 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract, fara ca vreuna din parti sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

c. Transferul riscurilor cu privire la produse se transfera de la Vanzator la Cumparator la momentul semnarii Avizului de Expeditie sau AWB-ului prezentat de curier. Transferul dreptului de proprietate asupra produselor si Serviciilor de la Vanazator la Cumparator are loc la momentul platii integrale a pretului.

10. Rezilierea Contractului

a. Acest act are intre partile contractante puterea unei hotariri judecatoresti definitive si executorii, putindu-se  investi cu formula executorie, dupa simpla cerere a oricareia dintre parti fara somatiune, punere in intirziere sau chemare in judecata, putindu-se urmari in baza lui realizarea drepturilor recunoscute printr-insul fiecareia dintre partile contractante. Executorul judecatoresc primind acest act va trece la executarea sa fara a mai fi necesara somarea partii impotriva careia se cere executarea.

b. Noi partile suntem de acord ca utilajele ce fac obiectul prezentului contract sa faca obiectul dreptului de gaj cu deposedare constituit in favoarea VANZATORULUI si inregistrat la Arhiva Electronica. NOI PARTILE AM CONVENIT CA IN CAZ DE NEINDEPLINIRE A OBLIGATIILOR DE PLATA DE CATRE CUMPARATOR, VANZATORUL VA PUTEA LUA IN POSESIE PRIN MIJLOACE PROPRII UTILAJELE VANDUTE CUMPARATORULUI ,  INDIFERENT DE LOCUL IN CARE ACESTEA S-AR GASI.

c. Contractul inceteaza prin reziliere unilaterala la solicitarea Vanzatorului, fara nici o punere in intarziere a Cumparatorului si fara a fi necesara indeplinirea nici unei alte formalitati prealabile in oricare din urmatoarele situatii: neachitarea de catre Cumparator a avansului, in cuantumul  si la data prevazuta in contract, depasirea, din vina Cumparatorului, cu mai mult de treizeci de zile calendaristice a datei livrarii sau a datei scadentei oricareia dintre platile partiale. In oricare dintre aceste cazuri, Vanzatorul are dreptul sa pretinda Cumparatorului daune-interese cel putin in cuantum egal cu costurile si cheltuielile ocazionate de achizitionarea bunurilor de la furnizorul extern (contravaloarea transportului de la furnizorul extern pana la depozitele Vanzatorului, cheltuielile de import si de vamuire).

d. Contractul inceteaza la data expirarii termenului contractual, cu conditia indeplinirii de catre Parti a tuturor obligatiilor de plata ce le  revin in temeiul contractului.

e. Contractul inceteaza inainte de expirarea termenului contractual, in oricare dintre urmatoarele cazuri: falimentul vreuneia dintre partile contractante sau deschiderea procedurii de lichidare judiciara impotriva acesteia, in caz de forta majora, in conditiile contractului.

11. Dispozitii Finale

a. Prevederile contractului se supun prevederilor legislatiei romane in vigoare. Schimbarea datelor de identificare ale vreuneia dintre parti nu determina modificarea obligatiilor contractuale, cu exceptia cazurilor prevazute in contract.

b. Orice adaugire, completare sau modificare a contractului este valabila numai daca rezulta dintr-un document (Act Aditional / Adendum / Anexa) intocmit de parti in acest scop. Modificarile cuprinse in Act Aditional / Adendum / Anexa produc in mod valabil efecte juridice de la data intocmirii sale, specificata in cuprinsul acestuia, si numai daca este semnat si stampilat de catre ambele parti contractante.

c. În acceptiunea partilor contractante, orice notificare adresata de una dintre parti celeilalte este valabil îndeplinita daca va fi transmisa la adresa de corespondenta/sediul sau la numarul de fax/e-mail prevazute în contract.

d.  Adresele de corespondenta acceptate sunt:

-      din partea Vanzatrorului adresa acceptata este:SEDIU CENTRAL:  B-dul Biruintei, nr.253-257, birou 4, etaj 1, Pantelimon, jud. Ilfov ; tel: (+)4 021 2118896 fax: (+)4 021 2108845 / e-mail: fresco@fresco.ro sau formularul de contract din site.

-      din partea Cumparatorului adresa acceptata este adresa mentionata in contul din site-ul www.fresco.ro, la momentul plasarii comenzii.

e. Orice litigiu decurgând din sau în legatura cu acest contract, inclusiv referitor la încheierea, executarea ori desfiintarea lui, se va solutiona pe cale amiabila. Orice litigii in legatura cu executarea sau interpretarea prezentului CONTRACT sunt, in ipoteza  nesolutionarii pe cale amiabila, de competenta instantei de judecata de la sediul vanzatorului din Bucuresti.

f. CUMPARATORUL nu poate instraina nici un utilaj comandat prin acest site, pana la plata integrala a contractului .


*Preturile din acest site sunt calculate la cursul BNR

© 2012 Toate drepturile rezervate.
Site realizat de Webfuture Solutions